Suplementacja

Za jedyne 1.00zł dziennie!

Dostaję od Was sporo pytań o to co warto suplementować. Postanowiłem więc zrobić krótki poradnik dzięki któremu zaoszczędzisz sporo sianka i nie wyrzucisz pieniędzy w błoto tak jak to robi większość ludzi. Cała suplementacja przy użyciu linków poniżej z moim kodem wyniesie Cię niecałe 1.00zł dziennie, a swoje zamówienie będziesz mieć pod drzwiami w mniej niż 24h za darmo. Udanych zakupów byku!

Ile: 4000 IU (1 kapsułka)

Kiedy: codziennie o dowolnej porze

Koszt: 25gr/dzień

Link: kliknij tutaj 

Rabat z kodem: Simonte5

+ darmowa dostawa w 24h!

Pierwszym fundamentem jest witamina D3 syntezowana na słońcu, którego w Polsce nie mamy za dużo. Nawet jeśli już je mamy to w południe jesteśmy w pracy/szkole albo jesteśmy ubrani (brak ekspozycji skóry). Prawdziwą ekspozycję mamy jedynie przez 1-2 tygodnie w ciągu całego roku. W wyniku tego aż 90% Polaków (zapewne Ty również) zmaga się z jej niedoborem, co prowadzi do całościowego rozstrojenia organizmu – mniej testosteronu, słabsza odporność, gorsze samopoczucie. Pamiętasz te super uczucie po słonecznym urlopie gdy miałeś energię do działania? Dlaczego miałbyś nie czuć się tak każdego dnia, nawet zimą? Wystarczy, że zaczniesz suplementować słońce.

Ile: 5g (1 miarka)

Kiedy: codziennie o dowolnej porze

Koszt: 50gr/dzień

Link: podstawowa lub ulepszona

Rabat z kodem: Simonte5

+ darmowa dostawa w 24h!

Drugim fundamentem suplementacji jest kreatyna w postaci monohydratu, który jest najlepiej przebadanym suplementem na świecie. Jakie jest jej działanie? Przede wszystkim lepsze nawodnienie mięśni oraz zwiększona ilość ATP, czyli cząsteczek energii. Możesz oczekiwać zatem większej objętości mięśni oraz więcej siły na treningach. Zdecydowanie suplement nr 1, który polecam każdemu kto trenuje siłowo.

Ile: 250mg EPA+DHA (2 kapsułki)

Kiedy: codziennie o dowolnej porze

Koszt: 25gr/dzień

Link: kliknij tutaj

Rabat z kodem: Simonte5

+ darmowa dostawa w 24h!

Trzecim i ostatnim fundamentem są kwasy tłuszczowe omega 3, a konkretniej kwasy EPA oraz DHA, które znajdziesz w tłustych rybach. Aby dostarczyć ich wystarczającą ilość musiałbyś jeść minimum dwa razy tygodniowo tłustą rybę typu łosoś. Pytanie czy to robisz? Obstawiam że nie. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale najczęstszym powodem zgonów w Polsce są choroby układu krążenia. Jeśli chcesz zadbać o swoją krew i profil lipidowy to zacznij suplementować EPA i DHA. Poza lepszymi wynikami krwi spodziewaj się również lepszej regeneracji po treningach oraz samopoczucia i cery.

Rabat z kodem: Simonte5

+ darmowa dostawa w 24h!

Tak naprawdę na tym możemy zakończyć temat suplementacji, bo cała reszta to jedynie dodatek. Czasem jednak warto coś dorzucić, chociażby:

Rabat z kodem: Simonte5

+ darmowa dostawa w 24h!

Poza suplementami lubię zamawiać raz na jakiś czas większe ilości takich produktów jak płatki, mąki, orzechy itp. Poniżej linkuję Ci moje ulubione: