Nie wiesz jaki trening wybrać?
Pozwól że pomożemy Ci w wyborze!

Poziom 1 to trening w domu przy użyciu gum dla początkujących kobiet. Jeśli nigdy nie trenowałaś lub dopiero zaczynasz swoją przygodę to ten trening jest stworzony dla Ciebie.

Poziom 2 to trening w domu przy użyciu gum dla bardziej zaawansowanych kobiet. Jeśli ukończyłaś Poziom 1 lub trenowałaś już wcześniej przez kilka miesięcy w domu lub na siłowni, wybierz ten trening.

Na Spalanie to trening w domu bez sprzętu dla kobiet, który zmaksymalizuje spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli chcesz urozmaicić nudne “kręcenie cardio” koniecznie wypróbuj ten trening.

Szukasz gum do treningów?
Lepszych od naszych nie znajdziesz!

Power Bands to zestaw 5 długich gum materiałowych do ćwiczeń o zmiennym oporze. Świetnie nadają się do treningów domowych, zarówno do górnych jak i dolnych partii ciała. Sprawdzą się również na siłowni jako pomoc przy podciąganiu oraz do rozgrzewki.

Mini Bands to zestaw 5 krótkich gum materiałowych do ćwiczeń o zmiennym oporze. Świetnie nadają się do treningów domowych, głównie do dolnych partii ciała. Sprawdzą się również na siłowni przy aktywacji pośladka, przysiadach i wielu innych ćwiczeniach.